Tim och Emelie tar nästa steg inom Gnido

På Gnido står vi inför ett roligt skede! Två av våra erfarna medarbetare, Tim och Emelie, kommer ta ett ännu större ansvar inom företaget och därmed också bli den tredje generationen som hjälper till och driver verksamheten framåt. Tim började hos oss redan 2016, och två år senare, 2018, anslöt sig Emelie till teamet. Deras resa inom företaget har varit till stor fördel, och nu är de redo att ta sig an nya roller och utmaningar.

Nya roller, nya ansvar

Tim och Emelie har länge haft en central roll inom företaget och tagit stort ansvar. Nu är det dags att ta ytterligare ett steg, vilket innebär fler ansvarsområden och mer direktkontakt med kunderna, medan Sara Josbrant (VD) fortsätter på ett mer administrativt plan.

Båda ser fram emot de nya uppgifterna. Emelie berättar att det känns roligt att få mer kundkontakt och en djupare insyn i företaget. För Tim är det en möjlighet att lära känna våra kunder på ett annat plan – inte bara som affärspartners utan också som människor. Att få skapa djupare relationer med kunderna och få en bättre förståelse för deras behov och önskemål.

Tim och Emelie blir tredje generationen som hjälper till och driver verksamheten framåt vid sida av Sara Josbrant (VD)


Utmaningar och möjligheter

Med större ansvar kommer också nya utmaningar. Tim och Emelie är medvetna om att deras nya roller kräver ett annat sätt att tänka på och en bredare insikt i hur företaget fungerar i sin helhet. -Det är utmanande men också spännande att få en annan insyn i arbetet och företaget, säger Tim. De båda ser det som en chans att utvecklas, inte bara yrkesmässigt utan även personligt, när de tar sig an mer komplexa uppgifter och leder företaget framåt.

Detta är ett naturligt steg i Tim och Emelies utveckling inom Gnido, och vi ser alla fram emot att följa deras resa framöver.

Vi är stolta över att ha medarbetare som Tim och Emelie, och vi är övertygade om att deras nya roller kommer att bidra till både deras egen och företagets fortsatta utveckling framåt!

FLER INLÄGG

Hur ofta bör det städas? (För företag)

Hur ofta bör det städas? (För företag)

Att hålla sina företagslokaler rena och fräscha är avgörande för att skapa en hälsosam och produktiv arbetsmiljö. Men hur ofta bör städning egentligen ske? Det beror på kontorets storlek, antalet anställda, samt eventuell hantering av livsmedel eller kemikalier. Dessa...

GUIDE – BONA TRÄGOLV

GUIDE – BONA TRÄGOLV

Att bona trägolv är ett effektivt sätt för att ta tillbaka en jämn/blank yta som får golvet att kännas nytt och fräscht igen. Många förknippar boning av golv med gamla tider och att det inte är ett projekt som behövs idag. Faktum är emellertid att det både behövs och...

Hur väljer man städfirma för byggstädning?

Hur väljer man städfirma för byggstädning?

Det är lätt att det blir snurrigt när man ska börja ta beslut kring vem man bör hyra in som städfirma för ens byggstäd. Förvirringen blir dubbelt så stor när man dessutom måste ta beslut kring vad man värderar. Vi vill göra det så lätt som möjligt för dig att välja,...